Subject: Raasiku vald 11318 km 0 ,01-0,35 Raasiku Meistripunkti tee (Teemeistri tee) kergtee arvamuste saamiseks
From: "Merike Joonsaar" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Mon, 9 Jun 2025 09:13:38 +0300

Tere.

Palun mulle täitmiseks, korduv.

Tervitades

Merike

From: Arvo Vahtra <[email-masked]>
Sent: Monday, June 2, 2025 10:39 AM
To: Merike Joonsaar <[email-masked]>
Subject: Vs:   (TEED-221631) Harjumaa Raasiku vald 11318 km 0 ,01-0,35 
Raasiku Meistripunkti tee (Teemeistri tee) kergtee lahendus ülevaatamiseks 
ja arvamuste saamiseks

Tere!

Enne kui teil maja peale läheb joonis läbivaatamiseks saadaksin uuendatud 
asendiplaani kus on ka projekteeritud valgustus peale kantud. Lisaks on 
projektis ettepanek muuta õueala märk ümber 30 km/h kuna jalakäijate olukord 
muutub oluliselt turvalisemaks seoses eraldi kergtee rajamisega.

Arvo Vahtra

OÜ Tinter-Projekt

5116931

Saatja: Transpordiameti Jira <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Saatmisaeg: teisipäev, 27. mai 2025 09:01
Adressaat: Arvo Vahtra <[email-masked] <mailto:[email-masked]> 
 >
Teema:   (TEED-221631) Harjumaa Raasiku vald 11318 km 0 ,01-0,35 Raasiku 
Meistripunkti tee (Teemeistri tee) kergtee lahendus ülevaatamiseks ja 
arvamuste saamiseks

Tere,

Teie taotlus "Harjumaa Raasiku vald 11318 km 0 ,01-0,35 Raasiku 
Meistripunkti tee (Teemeistri tee) kergtee lahendus ülevaatamiseks ja 
arvamuste saamiseks" on töösse võetud ja sellega tegeleb Merike Joonsaar.

Lisaküsimuste korral leiate tema kontaktid siit: 
<https://transpordiamet.ee/kontaktid> https://transpordiamet.ee/kontaktid

Lugupidamisega,
Transpordiamet